
Vršimo usluge servisiranja Vaših postojećih sistema grijanja i hlađenja. Adaptiramo Vaše sisteme novim standardima klimatizacije. Održavamo Kotlovnice, toplotne pumpe ventilaciju. Projektujemo rješenja za plinske instalacije, osiguravamo potrebne dozvole i certifikate.
Sisteme toplotnih pumpi svih vrsta i kapaciteta, smo usavršili po evropskim standardima tako i održavanje istih je jedan od naših primarnih ciljeva. Rješenja koja Vam nudimo u sferi toplotnih pumpi i drugih su dugoročna i uz kvalitetno održavanje su ekonomski najisplativiji sistem grijanja i hlađenja.
Usluge tehničke podrške

Usluge tehničke podrške su vrlo važne za svaku firmu koja se bavi grijanjem, hlađenjem, ventilacijom i toplotnim pumpama. Tehnička podrška obično uključuje sljedeće usluge:
Konsultacije – prilikom pružanja tehničke podrške firma će prvo razgovarati s klijentom kako bi razumjela njegove potrebe i probleme. Klijenti mogu postavljati pitanja vezana za grijanje, hlađenje, ventilaciju i toplotne pumpe, a stručnjaci firme mogu dati odgovore i savjete.
Otklanjanje problema – firma za grijanje, hlađenje, ventilaciju i toplotne pumpe će pružiti tehničku podršku u rješavanju problema klijenta. Stručnjaci firme mogu pomoći u dijagnosticiranju problema, popravci ili zamjeni dijelova i provođenju testiranja kako bi se osiguralo da sustav radi optimalno.
Redovito održavanje – firma će pružiti uslugu redovitog održavanja sustava kako bi se osigurala njegova dugotrajnost i učinkovitost. To može uključivati čišćenje, zamjenu filtera, provjeru rada ventila, provjeru ispravnosti rashladnog sredstva i slično.
Instalacija i postavljanje sustava – firma će pružiti usluge instaliranja i postavljanja novog sustava za grijanje, hlađenje, ventilaciju i toplotne pumpe. Stručnjaci firme će raditi u skladu s uputama proizvođača i lokalnim propisima kako bi osigurali sigurnost i učinkovitost sustava.
Savjetovanje – firma će pružiti savjetovanje klijentima o različitim vrstama sustava za grijanje, hlađenje, ventilaciju i toplotne pumpe, njihovim prednostima i nedostacima te o načinima na koje klijenti mogu poboljšati svoje sustave kako bi bili što učinkovitiji.
Dostupnost i brza reakcija – firma će biti dostupna klijentima u slučaju bilo kakvih problema, a stručnjaci će brzo reagirati kako bi riješili probleme i osigurali da sustavi rade bez prekida.
Ukratko, tehnička podrška tvrtke za grijanje, hlađenje, ventilaciju i toplotne pumpe pruža sveobuhvatnu uslugu koja klijentima omogućuje rješavanje problema i održavanje svojih sustava na optimalnoj razini.
